РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 47 (9 грудня 2005) 

  • А вік у них - що треба!

    Про стан господарства та виконання у 2005 р. ремонтно-експлуатаційних робіт на залізниці доповів начальник галузевої служби колії І.В. Ляховий, зосередивши увагу на найголовніших напрямках діяльності. А це - модернізація колії, капітальний, середній ремонти, заміна стрілочних переводів, поточне утримання колійного господарства тощо. При успішному виконанні планових завдань із деяких основних виробничих показників залишається багато недоробок. Так, торік у порівнянні з попереднім роком значно збільшилось прострочення модернізації та капітального ремонту колії на багатьох дільницях, зокрема Київ - Фастів, Фастів - Миронівка, Фастів - Козятин та інших, що сприяє збільшенню кущової непридатності шпал. Окрім невиконання названих планових показників, наголошувалося й на неякісному виконанні бригадами певних робіт, що призвело навіть в окремому випадку до сходу рухомого складу. Спостерігалася неякісна підготовка до «вікон», допускалися випадки перетримки «вікон». У підпорядкуванні служби колії знаходиться чотири заводи з видобутку щебеню, котрі 2005 року теж зменшили виготовлення цього будівельного матеріалу.

    І це при тому, що обсяги робіт, у цілому, зменшуються так само, як і продуктивність праці (і той й інший показники зменшились на 6% у порівнянні з 2004 р.). Лише на використання колійниками техніки інших служб (локомотивів, вертушок, платформ) на господарчі перевезення ними у 2005 р. витрачено 37 млн. грн.

    Окремою статтею витрат, відзначив Олексій Мефодійович Кривопішин, є оренда землі. У Києві земля набагато дорожча ніж в інших регіонах. Тому лише по-справжньому господарський підхід до використання земельних ресурсів (відмова від ділянок та споруд, котрі використовуються не за призначенням або малоефективно) зможе відчутно знизити витрати.

    Виходячи із ситуації, начальник залізниці дав доручення своїм заступникам зробити глибокий і обґрунтований аналіз стану господарства колії на Підвенно-Західній. Серед іншого - здійснити кваліфіковану сертифікацію дільниць колії, дистанцій колії, колійних машинних станцій з тим, аби їхня робота була максимально наближена до місць дислокації.

    Передусім необхідно розробити систему економічного розрахунку витратної частини діяльності залізниці. Окремо здійснити економічне обґрунтування діяльності всіх чотирьох щебеневих заводів з метою визначення ефективності їхньої роботи на залізницю, вивчити ринок збуту, штати тощо. Навести лад у використанні колійниками машин і механізмів служб локомотивного, вагонного господарств та інших, що дозволить значно скоротити витрати на їхнє використання.

    Перед начальниками служби кадрів, навчальних закладів та соціальних питань та служби організації праці, заробітної плати і структур управління поставлено завдання проаналізувати роботу з кадрами в період виконання колійних робіт, а також після їх завершення з тим, щоб зробити обґрунтовані висновки підсумків діяльності служби колії у 2006 році.

    Рахувати гроші необхідно щодня. Це повинно бути основою виробничої діяльності кожного, навіть щонайменшого, колективу.

    Никифор ЛИСИЦЯ, власкор. «РС»
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05