РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (2 грудня 2005) 

  • Безопасность без авралов

    Київські вулиці Стеценка та Щусева стикуються якраз під залізничним шляхопроводом поблизу станції метро «Сирець» та однойменної залізничної платформи. Це місце здавна користується недоброю славою у автомобілістів: скільки тут заторів і шляхових пригод трапляється - не перелічити! І ось вирішили залізничники посприяти колегам по транспортному цеху, подбати про їхню безпеку, давши можливість розширити тут проїжджу частину дороги. Для чого заходилися видовжити шляхопровід удвічі. Звичайно, справа ця досить трудомістка і складна, але в такій же мірі й цікава. Тому дізнавшись про неї, кореспонденти «РС» ну ніяк не могли висидіти в редакції, а в ту ж мить помчали з’ясовувати подробиці на місці.


    Будівельний майданчик вітав нас гуркотом бульдозерів, екскаваторів і буронабивних установок. Майстер київського мостопоїзда №36 (генпідрядника) Анатолій Іванович Задорожний і начальник дільниці черкаського мостозагону №78 (субпідрядної організації) Іван Миколайович Бруслиновський погодилися задовольнити нашу цікавість. Ось що вони розповіли.


    Роботи розпочалися 2 березня. Саме з цієї дати і до 25 травня закрито рух поїздів на дільниці Святошин - Київ-Петрівка. Перед мостобудівниками постало завдання подовжити існуючий шляхопровід удвічі. Він складав собою дві прогонних споруди довжиною 16 метрів, укладені поруч на устої. Треба було демонтувати один устій, замість нього спорудити проміжну опору, потім новий устій і вже на них покласти дві такі ж самі 16-метрові балки, як і на старому шляхопроводі. Мостопоїзд провів підготовчі роботи, вивіз понад 9 тисяч кубометрів ґрунту насипу, тим самим розчистивши поле діяльності для черкаських колег. 40 черкаських будівельників приступили до роботи 15 березня. Зараз вони клопочуться спорудженням проміжної опори, для чого потрібно пробурити свердловини під палі, укласти в них арматуру й залити бетоном, потім на палі ляже поперечна конструкція і вже на неї опори із збірного залізобетону. Коли будуть збудовані опори, на них консольним краном укладуться прогонні споруди. Таким чином, проїжджа частина дороги під шляхопроводом додатково збільшиться на 10 метрів, тобто автомобілі бігатимуть по двох 10-метрових смугах із трирядним рухом по кожній. Хай радіють автолюбителі такому дарункові від залізничників!

    Сергей ЕВСЕЕВ, спецкор. «РС»
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05